Alla inlägg under februari 2011

Av Emma - 26 februari 2011 11:41

Hej!!!

idag ska vi ha gäster . just nu lyssnar jag på Walkin in mempis men jag håller samtidigt på att ladda ner windows 7 eller nått sånt till min dator . Har packat klart typ inför Gamleby och jag har köpt åksjuketabletter/tuggummi och har åksjukearmband så nu borde jag klara 5-6 timmar på buss. skriver inte mkt idag men ngn annan dag kanske . Ses Emma

Av Emma - 24 februari 2011 10:23

Hallo

Idag ska min farmor och farfar komma och hämta mig och mattias (min bror) och så ska vi till mc donalds och äta och sen ska vi hem till dem. Vid halv 6 tiden så ska mattias in till malmö till laserdom och jag, mamma och pappa ka gå på entre så länge. smsar med Johanna just nu, hon har fått en ny blogg,http://barajagjojjan.blogspot.com/. nu är jag sååå trött för jag vaknade typ åtta eller nåt, fast Johanna brukar skryta om att hon vaknar tidigare eller nåt sånt. här kommer en bild på Jesse Mccartney    visst e han snygg . Ha det bra / Emma

Av Emma - 23 februari 2011 10:03

jaha jag skulle egentligen till Malmö med min mormor men eftersom vädret så här så åker vi inte buss och stannar istället hemma . Men nu är jag orolig över att det ska vara för mkt snö förr att åka till Gamleby på Måndag och jag är väääldigt nervös. men livet är inte alltid rättvist. nu är jag äntligen klar med steg 7 i matte men det blev jag i tisdags tror jag men i alla fall så kan jag bärja på steg 8 efter Gamleby . jag kommer inte skriva så mkt hädanefter utan jag skriver vad jag tänker på och sen skriver jag inte mer . nu kommer en bild som kanske ingen önskat men jag tänkte eftersom ingen har önskat så kan jag ju önska, eller?    det är en bild på en katt om ni inte ser som gillar musik precis som jag . Ha det bra i snön / Emma

Av Emma - 22 februari 2011 16:51

Nu har jag varit på bio, yippie, med Johanna och sett Trassel som handlar om Rapunzel fast en annorlunda verision som faktiskt var ganska bra. Den slutade konstigt men okey. Sen fikade vi på palmblads som är världens godaste cafe . Nu sitter jag här och Johanna har åkt hem . Jag ska spela sims 3 så vi ses, Emma 

Av Emma - 21 februari 2011 18:42

Idag orkar jag inte skriva mkt för nu ska jag spela sims 3 medan jag lyssnar på Christian Walz som var med i melodifestivalen i år med låten like suicide och nu går låten never be afraid again .   

Detta är en bild på Vampire Diares eller ngt sånt, Det är Johannahttp://barajagjojjan.bloggplatsen.se/ som gillar detta men även fler som jag känner, jag visar denna bild som bevis för vår vänskap eller ja du fattar  

Nu är det fritt fram att skicka in namn eller bilder som just DU vill att ska visas upp här. Ja nu är det sportlov och jag ska på bio imorn med Johanna som är min bästis om jag inte sagt det tidigare. på onstag ska jag "resa" till Malmö med min mormor, kul!!! Vi ska shoppa loss lite . Ha det bra / Emma/ Azzo98




Av Emma - 20 februari 2011 15:20

Hallå!  Whats up?

Har precis ätit på MC donalds med mina vänner, mums .

Nu sitter jag framför datorn och spelar spel .

Vad gillar ni läsare för djur - artister - bilder för om ni skriver det där det står "skriv en fråga" typ och så kanske en bild på den artisten eller djuret mm finns där. Så bara berätta.

Jag har ju sagt att jag ska till Gamleby och jag är sååååååå taggad alltså, vaför måste sportlovet vara emellan  men det kommer ju förr eller senare. Jag är lite nervös eftersom jag kan bli väldigt åksjuk när jag åker buss till bara Malmö så jag får se om jag kan sitta lågnt fram och så har jag mina åksjukearmband.Jag har fått reda på att jag ska dela rum med Johanna, Linnea och Paulina  Har ni hört "I'm not a robot"? Den är JÄTTEBRA och jag lyssnar på den hela tiden typ. Ah min kompis vill att jag skriver mkt (Johanna) och att det är tradigt att läsa en liten text men jag hoppas detta räcker  Kram Emma  


Av Emma - 19 februari 2011 14:22

Yes nu är det sportlov men det kommer inte att bli kul när man ska upp typ 05.30 på morgonen vecka 9 men innan dess ska jag sova flera timmar. Gamleby ligger 5-6 timmar bort och när man som jag och blir lätt åksjuk så är det inte lika kul på resan men man har ju åksjukearmband.  är lite nervös . men det ska nog gå ändå. Vampire Diares har börjat igen och går på fredagar klockan 20.00( inte för jag bryr men mina läsare gör) hihi. killar i min klass hatar att läsa bloggar men inte jag, fast lite tradit är det nog.   så det är så det ligger till just nu för mig. Ja just det på min tennis träning idag gick det bra och jag vann mästaren överlägset(mästaren= kul tennis turnering) och jag och min ena bästis Jojjo (johanna W) spelade med en som heter Ebba och sen såklart min tränare Michelle. Ikväll ska jag parta eller bara mysa med familjen framför teven och se på melodifestivalen   .

ja nu orkar jag inte skriva mer idag så vi ses. Heejdåå /Emma (Azzo98) 

Presentation

Tjenixen!
Detta är en blogg om allt möjligt. där ni får veta lite mer om mitt liv.
Hoppas ni gillar den! ;-) Kram Emma

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast?
 blå
 grå
 grön
 röd
 rosa
 lila
 gul
 orange
 svart
 vit
 brun
 guld
 silver

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards