Alla inlägg under mars 2011

Av Emma - 31 mars 2011 15:28

Yippie!

Nu är det äntligen min födelsedag och jag är skitglad över det. Ska ha fest ikväll 17.00 Fick en cykel  . Jaja nu ska jag fira med min familj, vad vet jag inte. Superkramar en tretton årig tjej som älskar att fylla år

Av Emma - 9 mars 2011 19:13

Hejsan allihopa!!!

nu chattar jag med coola och lyssnar på spotify som en cool kille hjälpt mig med och jag lyssnar alltid på spotify. Här kommer en bild från google på Ozzy Osburne   . Skriver inte mkt idag heller men jag ska nog spara det till någon annan gång. ohh nu lyssnar jag på iron man med ozzy som är rätt bra  . Jaja ses någon gång // Emma

Hej

Av Emma - 8 mars 2011 18:42

Heej!

Jag vet att jag inte bloggat på sistone men jag har en bra anledning varför, tror jag i alla fall. Jag och mormor var i malmö i måndags på min morbrors födelsedag och då köpte vi choklad, mums. Och vecka 8 var det sportlov och vecka 9 var jag i Gamleby som jag har tjatat om nu i flera inlägg, mina kompisar blev sura  men nu är jag hemma och lyssnar på spotify. min lärare är och genom går en operation så vi har en kille som heter Andreas som basgruppsledare och jag har en kille som heter Stefan(Stiffe) som PH-lärare . Ha det bra / Emma

Presentation

Tjenixen!
Detta är en blogg om allt möjligt. där ni får veta lite mer om mitt liv.
Hoppas ni gillar den! ;-) Kram Emma

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast?
 blå
 grå
 grön
 röd
 rosa
 lila
 gul
 orange
 svart
 vit
 brun
 guld
 silver

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards