Alla inlägg under november 2011

Av Emma - 22 november 2011 18:07

Heej!

Just nu skype:ar jag med Johanna, Jasmine och Alice. Såå kul!

Ett barn med tomten?Tomtens barn? det är en sak vi pratar om. Wierd!

Men imoron så ska jag och mamma till stan och ha en "mor och dotter dag".

YEY  

Jag är med i skolorkestern med Johanna och några andra, jag sjunger och johanna ska antingen spela piano eller tvärflöjt   

Nu ska jag fortsätta, See ya.

Dagens färg: Lila

Dagens ord: What!??!?!?!?

Av Emma - 17 november 2011 08:17

Hello vänner!Idag är det TORSAG och vi har kurs idag och vi ska bygga en bro. Igår var min bror och hans gymnasie här och spelade. Tack!Killarna i 7:an är så barnsliga och springer runt som om de har eld i baken. KraaaaaaamDagens färg: baby gulKraaaaaaaaaaam

Av Emma - 3 november 2011 13:51

Enkel Matematik ;-)

Av Emma - 3 november 2011 13:48

Heeej Vänner!

Idag är det looooooooooooooov.

Fast mamma och pappa ska jobba men mamma = sjuk= mamma hemma :´-(

imorn kommer våra kompisar på en Hemlig meny ;-)

HEMLIS!!!

Hihi, måste plugga matte så Hejdå

oj just det

Dagens färg: Murgrönt

KRAAAAAM

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjenixen!
Detta är en blogg om allt möjligt. där ni får veta lite mer om mitt liv.
Hoppas ni gillar den! ;-) Kram Emma

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast?
 blå
 grå
 grön
 röd
 rosa
 lila
 gul
 orange
 svart
 vit
 brun
 guld
 silver

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards